با نزدیک شدن به پایان مهلت تعیین شده از سوی بانک مرکزی برای صادرکنندگانی که هنوز ارز خود را به کشور بازنگردانده‌اند عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران رقم دقیق این ارز را تحلیل و بررسی کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه 23 تیرماه 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 10 میلیون و 690 هزار تومان رسید.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت برخی از میوه های تابستانه 85 درصد کاهش داشته است،گفت: قیمت موز نیز با کاهش 90 درصدی به کیلویی 8 تا 11 هزار تومان رسیده است.
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز دوشنبه 23 تیرماه 1399 در صرافی‌های بانکی برای فروش به 22 هزار و 6,50 تومان رسید.
بازار سرمایه امروز روزی پرنوسان را تجربه کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات صعودی بود، اما در ساعات میانی کاهش چشمگیری داشت و تا میزان یک میلیون و 799 هزار واحد رسید، اما در نهایت در ساعات پایانی معاملات باز هم روند صعودی به خود گرفت.
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک با بیان اینکه عمده فریم و عدسی عینک طبی و عینک‌های آفتابی وارداتی است، از کاهش تقاضای عینک آفتابی در سال‌های اخیر خبر داد و گفت که با توجه به ممنوعیت واردات عینک آفتابی از حدود دو سال پیش عمده کالاهای این بخش به صورت غیرقانونی به کشور وارد می‌شود.
برای بازار امروز انتظار افزایش عرضه‌ها در قیمت‌های مثبت و عرضه کامل صف‌های خرید را خواهیم داشت.
در حالی که تجار در انتظار نشست فنی این هفته اوپک هستند که در آن قرار است پیشنهاد تعدیل کاهش تولیدهای این سازمان و متحدانش مطرح شود، قیمت نفت روز دوشنبه شاهد کاهش بود.
دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی گفت: سقف وام برای مشاغل خانگی به 50 میلیون تومان افزایش یافته است.
در حال حاضر بوگاتی شیرون سریعترین خودروی جهان است.