به نظر می‌رسد که سوئد به دنبال محدودسازی فعالیت شرکت چینی هواوی برای توسعه شبکه 5G است.
نماینده کارگران در شورای عالی کار با انتقاد از تاخیر در برگزاری جلسه بررسی تامین مسکن کارگران در شورای عالی کار، از وزارت کار خواست تا آمار واحدهای مسکن مهر تکمیل شده و آماده تحویل را در اختیار گرفته و از طریق آن کارگران را خانه‌دار کند.
به تازگی کارشناسان فهرستی از بهترین مینی‌ون‌های معرفی و عرضه شده در سال جاری میلادی را منتشر کرده‌اند که برای بسیاری از علاقمندان به سفر مناسب هستند.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: قیمت گوشت بره نرینه در مشهد درب کشتارگاه 78 هزار تومان و درب مغازه‌ها 85 تا 90 هزار تومان بوده و لاشه درسته 80 تا 82 هزار تومان و سردست 90 هزار تومان است.
مشاغل در همه ابعاد روزانه قربانی حملات سایبری می‌شوند؛ بدافزارها و حملات فیشینگ می‌توانند به شرکت‌ها به طور متوسط 2.4 میلیون دلار یا بیش‌تر خسارت وارد کنند و این سؤال وجود دارد که اهداف اصلی این حملات چه کسانی هستند؟
به تازگی گزارشی از میزان فروش شرکت‌های خودروسازی مختلف در بازار ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم 2019 میلادی منتشر شده که نشان دهنده رکود و اشباع بازار است.
شهریورماه امسال واحدهای کمتر از 40 متر مربع با 74 درصد رشد قیمت، بالاترین میزان تورم را در بازار مسکن شهر تهران داشته‌اند.
یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است تعلل در تصمیم‌گیری درباره رمزارزها (بیت کوین) باعث شده فرصت نقش‌آفرینی در این عرصه از ایران گرفته شود و دیگر کشورهای منطقه در حال جذب استخراج‌کنندگان بیت کوین هستند.
جانشین فرمانده ناجا به اجاره ساعتی سوئیت‌ها واکنش نشان داد و گفت که پلیس چنین مواردی را بررسی و کنترل می‌کند.
در حال حاضر بنزین در کشورهای همسایه ایران با چند برابر نرخ بنزین ایران خرید و فروش می‌شود؛ با این حال بسیاری از مسوولان نفتی و کارشناسان حوزه انرژی بر سر لزوم اصلاح قیمت این فرآورده نفتی اتفاق نظر دارند.