کارشناسان امنیتی به تازگی از آسیب پذیری جدیدی خبر داده‌اند که به واسطه آن هکرها می‌توانند دسترسی کل اعضای گروه را مختل کنند.
از روز شنبه (30 آذرماه) ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های تهران، البرز و قزوین آغاز می‌شود.
شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی از فناوری هوش مصنوعی منظور جلوگیری از انتشار محتوای توهین آمیز و خشونت‌های کلامی بهره گرفته است تا بدین ترتیب رضایت و اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند.
FATF مهم‌ترین نهاد مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم در سطح جهان است.
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور با بیان اینکه موضوع راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار با اهداف تعیین شده، مطابق مصوبه هیأت وزیران به صورت ویژه در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان یا کارگروه‌های ذیربط استانی دیگر قرار گرفته، از آنها خواست تا با فراهم کردن الزامات آن و تصمیمات لازم، برای عملیاتی شدن این مراکز اقدام لازم را انجام دهند.
حدود 5000 دستگاه از خودروهای دپو شده در گمرک هنوز ترخیص نشده و با وجود توافقی که برای 1048 دستگاه از آنها انجام شد و وزارت صمت هم دستور ترخیص آنها را داد، ترخیص متوقف مانده و هیات دولت هنوز درباره تعیین وضعیت آنها تصمیمی نگرفته است. در این میان خریداران این خودروها که اغلب مردم هستند، بلاتکلیف مانده‌اند.
با پذیرش استعفای حجتی از سوی رییس‌جمهوری، گمانه‌زنی برای معرفی وزیر جدید جهاد کشاورزی به مرحله نهایی خود رسیده است.
قیمت سکه، طلا و ارز در روز سه‌شنبه هم مانند دیروز با افزایش همراه بود.
قیمت سبدنفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (25 آذرماه) با 46 سنت افزایش نسبت به روز جمعه به 67 دلار و 22 سنت رسید.