قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 75 سنت معادل 2.4 درصد رشد به 32 دلار و 62 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1644 دلار و 99 سنت رسید.
رئیس اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه از روز شنبه 23 فروردین ماه 75 درصد واحدهای صنفی در سراسر کشور (بجز استان تهران) فعالیت خود را از سر می‌گیرند، گفت: لیست مشاغل پرخطر و کم‌خطر احتمالا تا آخر وقت اداری فردا اعلام خواهد شد.
عضو هیات مدیره کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران از دولت خواست که با بازگشایی واحدهای تولیدی، پرسنل آن‌ها را بیمه کرونا کند و کیت تشخیص در اختیار کارخانه ها قرار دهد.
یک کارشناس اقتصادی با پیش‌بینی روند مذاکرات مزد سال 1399 کارگران در جلسه شورای عالی کار گفت: شورای عالی کار باید همان میزان افزایشی را که طی اسفند سال گذشته و امسال برای کارکنان دولت اعمال شده در مورد دستمزد کارگران مشمول قانون کار هم در نظر بگیرد.
وزیر صمت با بیان اینکه امیدواریم تا هفته اول اردیبهشت ماه، تولید روزانه ماسک به 4 میلیون عدد در روز برسد گفت: ثبت سفارش تا ترخیص اقلام پزشکی مورد نیاز، مجموعا در 48 ساعت اداری انجام می‌شود.
سند برنامه‌های راهبردی بخش های مختلف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای بازه زمانی 1399 تا 1400 به تصویب هیئت عامل این بانک رسید.
صرفه جویی حاصل شده در مصرف بنزین که توفیق اجباری ناشی از شیوع ویروس کرونا و کاهش ترددهای شهری و بین شهری بوده، موجب شده تا ذخایر استراتژیک بنزین کشور بیش از هر زمان دیگری در وضعیت مطلوب باشد.
چند هفته پس از آغاز محدودیت‌های مرزی و تجاری بر اثر شیوع ویروس کرونا، به نظر می‌رسد، تعدادی از کشورهای منطقه برای پاسخ دادن به نیازهای تجاری خود چاره‌ای جز حفظ مراودات اقتصادی با ایران ندارند.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه نقدی فروردین به‌ازای هر نفر 455هزار ریال 20 فروردین 99 واریز می‌شود.