حسین صمصامی اقتصاددان بر این باور است که حذف ارز 4200 در شرایط موجود تورم برخی کالاهای اساسی و اقلام مصرفی مردم را به شدت افزایش می دهد و موج تورمی را تشدید می‌کند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه 8 آبان ماه) برگزار می‌کند. موعد تحویل این خودروها آذر و دی سال 1401 پیش‌بینی شده و قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌ها نفتی گفت: بیش از 700 جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و برای بیش از 3000 جایگاه نیز امکان سوخت گیری بدون اتصال به سامانه هوشمند فراهم شده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه 6 آبان 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 770 هزار تومان رسید.
طبق آخرین اطلاعات دریافتی از 2325 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 4 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
مدیر طرح‌های کلان صندوق نوآوری و شکوفایی از حمایت 10 میلیارد تومانی این صندوق برای تولید داروی آناکینرا خبر داد.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که گلابی، انگور قرمز بی دانه و موز قیمت های بالاتری نسبت به سایر میوه‌ها در بازار دارند.
یک کارشناس مسکن گفت: طی سالهای 1390 تا 1395 حدود 3.5 میلیون واحد مسکونی احداث شده اما تنها یک میلیون نفر صاحب مسکن شده‌اند که نشان‌دهنده احتکار و تبدیل به کالای سرمایه‌ای در این بخش است و در این بین بانک‌ها یکی از بزرگترین عوامل محتکران و سوداگران زمین و املاک هستند.
در پی باز نشدن ثبت سفارش برنج بر خلاف اعلام مسئولان، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وعده داد که مشکل ثبت سفارش برنج به زودی حل شود. وی گفت که تغییرات در حوزه مدیریت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، علت تاخیر در باز شدن ثبت سفارش واردات برنج بود.
وزیر نفت گفت: تا کنون بالغ بر 2200 جایگاه سوخت در کشور به صورت آفلاین در مدار توزیع قرار گرفته است.