رییس نظام صنفی کشاورزی عامل افزایش قیمت محصولات کشاورزی از مرزعه تا بازار را عدم برنامه ریزی صحیح در تنظیم بازار محصولات کشاورزی، دلالی و واسطه گری، کمبود زیرساختهای نگهداری از محصولات و کمبود صنایع فرآوری و تبدیلی اعلام کرد.
طی دو روز گذشته در تهران و برخی از استان ها جداول خاموشی های احتمالی منتشر نشده که طبق گفته مسوولان صنعت برق این جدولها پس از تعطیلات منتشر خواهد شد و قطعا اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنج شنبه 13 خرداد 1400 در صرافی های بانکی به 23 هزار و 338 تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه 13 خرداد 1400، در بازار آزاد تهران به 10 میلیون و 720 هزار تومان رسید.
طبق اعلام مسئولان گمرک ایران، محموله ای حاوی 100 هزار دوز واکسن کرونا وارد ایران و در حداقل زمان ترخیص شده است.
طبق اعلام بانک مرکزی فرانسه روند بازگشت سطح تولیدات ناخالص داخلی این کشور به میزان قبل از همه گیری کرونا تا اواسط سال 2022 میلادی به طول خواهد انجامید.
یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه آزادسازی قیمت می‌تواند بخش‌های مسکن، خودرو، فولاد و کشاورزی را نجات دهد گفت: نرخ‌گذاری، تمامی حوزه‌های تولید را زمین‌گیر کرده و حالا با مالیات بر عایدی سرمایه، بخش مسکن را بیش از پیش ضعیف می‌کنند که نتیجه آن فرار سرمایه‌ها از ساخت و ساز، کاهش واحدهای اجاره‌ای و فشار به مستاجران است.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از مهار آتش‌ نیزارهای اطراف خطوط لوله نفت منطقه برومی اهواز خبر داد.