قیمت طلا پس از ریزش سنگین شب گذشته، در معاملات روز جمعه بازار جهانی در آستانه انتشار گزارش اشتغال ماهانه آمریکا ثابت بود اما به سوی ثبت بزرگترین کاهش هفتگی در بیش از یک ماه اخیر پیش می رود.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 48 سنت معادل 0.6 درصد افزایش به 82 دلار و 47 سنت رسید.
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران از صادرات 320 میلیون دلار شیرینی و شکلات در هشت ماهه امسال خبر داد.
درحالی که کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با همکاری کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران طی نامه ای به ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس، نظرات خود را درباره اصلاح لایحه بودجه 1401 و بسته پیشنهادی حمایتی دولت از بازار سرمایه ارائه کرده است، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری بر این نکته تاکید کرد که بهبود بورس به اراده نیاز دارد و گفتار درمانی کافی نیست.
پس از اعمال تغییرات بانک مرکزی بر روند تخصیص سهمیه ارز مسافرتی در صرافی‌ها، گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که صرافی‌ها فروش ارز برای کشورهای با ویزا را در اولویت قرار می‌دهند و در پی محدودیت در عرضه لیر در برخی از صرافی‌ها، متقاضیان نیاز ارزی خود به لیر ترکیه را از دلالان تامین می‌کنند.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 270 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 750 هزار تومان است.
گزارش مرکز آمار ایران نشان می‌دهد در پاییز امسال ٨,٩ درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده‌اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ثبت‌نام مردان مجرد بالای 23 سال در بیش از 700 شهر از 20 دی ماه آغاز می‌شود، از برنامه‌ریزی برای افزایش شهرهای ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
در حالی مهلت نام نویسی سرپرستان خانوار در نهضت ملی مسکن به اتمام رسیده که قرار است از دوشنبه 20 دی ماه مردان مجرد بالای 23 سال فرصت ثبت نام در این طرح را بیابند.
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از اتصال حدود یک‌میلیون و 800 دستگاه‌ کارتخوان بانکی به پرونده مالیاتی خبر داد.