شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره خودداری از پرداخت وجه به ماموران امداد اطلاعیه ای منتشر کرد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 285 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و970 هزار تومان است.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به قانون مالیات بر ارزش افزوده، گفت: بر این اساس از امروز اخذ 9 درصد مالیات از پروازهای خارجی و 4 درصد از پروازهای داخلی اجرایی می‌شود.
چهار دستگاه ایرانی برای تشخیص و درمان سرطان توسط پژوهشگران دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی دانشگاه تهران ساخته شد.
قیمت برنج ایرانی در ماه گذشته تا 55 درصد افزایش داشته و در گزارش‌های رسمی قیمت بیش از 57 هزار تومان هم برای آن ثبت شده است.
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، سیزدهم دی ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش 2 هزار و 971 واحدی به رقم یک میلیون و 376 هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با 278 واحد افزایش، به رقم 363 هزار و 241 واحد را به ثبت رساند.
شب گذشته، معاون نظارت بر بازار فرابورس با حضور در لایو اینستاگرامی آخرین وضعیت اطلاعیه‌های تغییر حجم مبنا و تغییر تیک قیمتی و همچنین دیدگاه در خصوص دامنه نوسان را تشریح کرد.
عملیات بازارگردانی در واحدهای شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن بیمه فرابورس از فردا، سه‌شنبه 14 دی ماه آغاز می‌شود.