رییس جمهور آمریکا بدنبال تصمیم برای آزادسازی نفت از ذخایر استراتژیک اعلام کرد شهروندان آمریکایی شاهد کاهش قیمت بنزین خواهند بود.
قیمتهای انرژی در ماه‌های گذشته سر به فلک کشیده و نگرانی میلیونها اروپایی را افزایش داده که باید بین پرداخت قبوض خود و تامین غذا در زمستان امسال یکی را انتخاب کنند.
بحران آب و مشکلات و چالش‌های ناشی از آن، منحصر به حوضه زاینده رود نبوده و بسیاری از مناطق دیگر از جمله ارومیه، کارون بزرگ، تالاب بختگان، دریاچه ارومیه، هیرمند، دشت مشهد و خراسان جنوبی و غیره را هرکدام به نوعی درگیر کرده است و فراگیر است و باید راهکاری اساسی برای آن درنظر گرفته شود.
ترس از کووید 19 به بازار برگشته و سرمایه گذاران، دارایی‌های پرریسک را رها کرده و به دنبال پناهگاه‌های امنی مانند طلا هستند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اجرای طرح سامانه جامع تجارت, 80 درصد پیشرفت دارد، گفت: 70 اقدام را باید در این زمینه انجام دهیم امیدواریم این طرح تا پایان سال، کامل شود.
دیروز پنجشنبه قیمت دلار در بازار آزاد با بیش از 300 تومان کاهش به 28800 تومان رسید، در حالی که روز چهارشنبه از 29000 تومان هم عبور کرده بود.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 دلار و 2 سنت معادل 2.46 درصد کاهش به 80 دلار و 20 سنت رسید.
عربستان که در ماه فوریه ورود اتباع خارجی از 20 کشور را ممنوع کرده بود، این ممنوعیت را برای 6 کشور اندونزی، پاکستان، برزیل، ویتنام، مصر و هند برداشت.
با توجه به اینکه خریداران سکه از بانک مرکزی از سال 1397 به پرداخت مالیات مکلف شده‌اند اما تاکنون آماری از سوی سازمان امور مالیاتی درباره اینکه چه میزان مالیات از این محل وصول شده، منتشر نشده‌ است.
شاخص بورس که در روز دوشنبه هفته جاری توانسته بود دوباره تا کانال یک میلیون و 400 هزار واحد صعود کند، نتوانست این کانال را حفظ کرده و دوباره به کانال یک میلیون و 300 هزار واحد عقب‌گرد کرد.