معامله‌گران تعداد 21 میلیون و 333 هزار و 223 گواهی سپرده کالایی را به ارزش بیش از 231 میلیارد و 265 میلیون تومان در هفته منتهی به 19 فروردین معامله کردند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت:توزیع گوشت گوسفندی به قیمت متوسط هر کیلوگرم 85 هزار تومان و گوساله 95 هزار تومان آغاز شد.
اتحادیه اروپا در پنجمین بسته تحریمی خود علیه روسیه در پی حمله نظامی به اوکراین، محدودیت هایی را علیه 217 بازرگان، سیاستمدار، فرد نظامی و خبرنگار روسیه، دونتسک و لوهانسک اعمال کرد.
گمرک ایران از لغو بخشنامه اخیر خود در رابطه با تعیین مصادیق پولشویی برای ورود ارز به کشور خبر داده است.
سنندج- مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: از اول اردیبهشت ماه همه واحدهای صنفی باید قیمت تولیدکننده و مصرف کننده را درج کنند.
به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم اینکه بازار سکه و طلا در اولین هفته از سال جدید با استقبال و رونق چندان خاصی مواجه نشد، اما به سبب نوسانات افزایشی نرخ ارز در بازرهای داخلی، سکه و طلا این هفته روندی افزایشی طی کرده است؛ علاوه بر افزایش قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا، حباب سکه نیز بزرگتر شده است.
سازمان تنظیم کننده مقررات ارتباطات روسیه Roskomnadzor اعلام کرد که تبلیغات منابع اطلاعاتی گوگل در این کشور به دلیل عدم رعایت قوانین ممنوع شده است.
سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در پی گرد و خاک ایجاد شده امروز در آسمان کشور، پروازی لغو نشده چرا که دید کافی وجود دارد اما مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه، حتما از آخرین وضعیت پروازشان مطمئن شوند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه رگولاتوری هیچگونه مصوبه جدیدی در مورد تعرفه اینترنت نداشته، اعلام کرد که افزایش قیمت اینترنت ثابت در برخی اپراتورها در دست بررسی است تا چنانچه در خارج از چارچوب قانونی باشد، نسبت به اصلاح صریح و جریمه قانونی متخلفان اقدام شود.
بهادری جهرمی تاکید کرد: ارز ترجیحی حذف نشده و در حال تخصیص است و تولیدکننده‌ها و مراکز دریافت ارز مشکلی نخواهند داشت.