عربستان سعودی قیمت فروش نفت به مقصد آسیا را اندکی افزایش داد که نخستین نشانه از بهبود بازار فیزیکی پس از یک ماه و نیم ضعف و سقوط حاشیه سود پالایش است.
ارزش واقعی سهام عدالت نسبت به حدود دو هفته پیش کاهشی بوده است. اتفاقی که هرچند نوسانات بازار سرمایه در آن بی تاثیر نیست اما توقف برخی نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت به دلیل افزایش سرمایه نیز دخیل است.
طرح ایران LNG یکی از طرح هایی است که به گفته کارشناسان مطالعه فنی درستی نداشته و با وجود 2.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری همچنان زیر آفتاب مانده و خاک می خورد.
نرخ بیکاری ژاپن به سه درصد رسید.
با وجود اعلام شرکت فرابوس مبنی بر رفع نقص فنی و امکان سفارش‌گیری در بازارهای این شرکت از ساعت 11:15 امروز، سامانه معاملات فرابورس کماکان با اختلال مواجه است.
دو شرکت هواپیمایی داخلی با شکایت مسافران مبنی بر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سازمان هواپیمایی کشوری اخطار نهایی را دریافت کردند.
تولیدکنندگان لوازم خانگی معتقدند" ما سه ماه است در صف تخصیص ارز هستیم اگر بانک مرکزی ارز در اختیار ندارد چرا اجازه ثبت سفارش را می دهند ما با اعتبار خود خریدهای خارجی را انجام می‌دهیم اما این کالا دو تا سه ماه در گمرکات خاک می خورد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 1909 دلار و 63 سنت رسید.
بیشتر شاخص های بورسی مهم جهان از خبر ترخیص ترامپ استقبال کردند.
نرخ تورم ترکیه نسبت به ماه قبل تقریبا بدون تغییر باقی ماند.