دبیر انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر با بیان اینکه تولید ٨ میلیون تن چغندر قند در سالجاری محقق نمی شود، گفت: پیش بینی تولید شکر ١.٣ میلیون تن است.
بزرگترین بانک رژیم صهیونیستی محکوم شد که طی یک طرح فرار مالیاتی به آمریکایی‌ها کمک می‌کرده میلیاردها دلار خود را در خارج مخفی کنند و حالا باید 900 میلیون دلار جریمه بپردازد.
بالغ بر ٩ میلیون و 500 هزار فقره چک به ارزشی بیش از ١٤٩٤ هزار میلیارد ریال در اسفندماه ٩٨ در کل کشور مبادله شد.
تمام شاخص‌های مهم بورسی در اروپا و آمریکا ریزش کردند.
خبرگزاری رویترز در یک گزارش انحصاری درباره پشت پرده توافق کاهش تولید اوپک پلاس به تشریح تلاش‌های پشت پرده مقامات آمریکایی پرداخت و نوشت: در حالی که آمریکا سران عربستان سعودی را برای خاتمه دادن به جنگ قیمت با روسیه تحت فشار قرار داده بود، دونالد ترامپ به آنها یک اولتیماتوم داد.
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز، پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 6 میلیون و 480 هزار تومان رسید.
به دنبال نشانه هایی مبنی بر اینکه مازاد عرضه نفت در آمریکا با سرعتی که قبلا تصور می شد در حال افزایش نیست و تقاضا برای مصرف بنزین در حال افزایش است، قیمت نفت روز پنجشنبه افزایش داشت.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1708 دلار و 85 سنت رسید.
ایلام-معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به اینکه وضعیت ذخایر آبی کشور مناسب است‌، گفت: ذخایر آب کشور تقریبا مشابه سال گذشته است.
همه شاخص های مهم بورسی جهانی در معاملات امروز با صعود بسته شدند.