به تازگی فهرستی از پرفروش ترین گوشی‌های هوشمند در آخرین فصل از سال جاری میلادی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی‌های میان رده جای پرچمداران را گرفتند.
با وجود رشد لجام‌گسیخته قیمت مسکن در تهران طی دو سال اخیر هم‌اکنون می‌توان با نقدینگی 400 تا 500 میلیون تومان آپارتمان خریداری کرد و در مواردی با نرخ‌های کمتر از 400 میلیون تومان نیز خانه یافت می‌شود.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت نشان می‌دهد که در هفت ماهه نخست امسال، تعداد گوشی همراه مسافری و وارداتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هر کدام نزدیک به سه برابر شده است.
در شرایطی که بازار مسکن سال‌ها درگیر رکود ناشی از عرضه مازاد است و از سوی دیگر جهش قیمت، توان متقاضیان شهر تهران را به شدت کاهش داده، عرضه با تقاضا در هیچ یک از سطوح قیمتی، متراژی و منطقه‌ای همخوانی ندارد.
معاون وزیر راه با اعلام میانگین قیمت 3.5 تا 4 میلیون تومانی بر یک مترمربع زمین در طرح ملی مسکن گفت:‌ متقاضیان باید طی 12 سال 120میلیون تومان برای زمین پرداخت کنند.
زیان جنگ تجاری با چین برای اقتصاد آمریکا احتمالا بیش از 300 میلیارد دلار خواهد بود.
نمایه‌ آماری از تجارت ایران و ترکیه در ده ماهه ابتدایی سال 2019 میلادی نشان می‌دهد که تراز تجاری مثبت کشور، نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 میلیارد دلار تضعیف شده است.
با وجود فراهم بودن شرایط اولیه، شاخص دلار نتوانست تکان چندانی به خود بدهد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از واریز سود سهام عدالت سال 1397 در سه ماهه چهارم سال جاری خبر داد.