گواهینامه های مرکز مالی ایران از سال 99 قابل استعلام خواهد بود. برگزاری دروه حضوری آمادگی آزمون تحلیلگری خبره مالی در تابستان 99 اجرا خواهد شد.
وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: با شیوع بیماری کرونا همکاران ما قول دادند که تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، تولید روزانه ماسک در کشور، به 4 میلیون قطعه برسد.
در ماه‌های پایانی سال گذشته زمزمه‌های تخصیص بنزین سفر به گوش رسید اما با شیوع ویروس کرونا پرونده این موضوع موقتا بسته شد و دولت وعده تخصیص بنزین بعد از شکست کرونا را داد.
ترامپ با اجرایی کردن قانون تولید در شرایط جنگی، «فعالان بی‌اخلاق و سودجویان بازار» را از صادرات لوازم حیاتی پزشکی مورد استفاده برای مقابله با ویروس کرونا، منع کرد.
منابع آگاه خبر دادند که اجلاس مجازی اوپک و متحدان آنکه قرار بود روز دوشنبه برگزار شود با تداوم تنش‌ها بین عربستان و روسیه به تعویق افتاده و حالا احتمالاً قرار است پنج‌شنبه برگزار شود.
تازه ترین آمار های منتشر شده از فصل نخست سال جاری میلادی نشان می دهد که اپلیکیشن تیک‌تاک با سبقت از واتس‌اپ و سایر برنامه های فیس بوکی، جایگاه نخست پر دانلودترین اپلیکیشن‌های جهان را به خود اختصاص داده است.
فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر زمان ارسال دسته سفارش کارگزاران تا اطلاع ثانوی خبر داد.
شاخص کل فرابورس (آیفکس) در سالی که گذشته بازدهی 192 درصدی را به نام خود ثبت کرد.
ساعت کاری واحدهای صنفی مواد مصرفی و غذایی و یا خدماتی مورد نیاز مردم در دروه کرونا اعلام شد.
مدیر آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) پیش بینی کرد که ریزش تاریخی قیمت نفت در ماه گذشته ممکن است باعث بیکاری 50 میلیون نفر در صنعت جهانی پالایش و خرده فروشی نفت شود.