تصمیم غیرمنتظره هفته گذشته عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان بزرگ نفت برای ادامه محدودیت عرضه فعلی در ماه آینده با وجود افزایش قیمت نفت، تحت تاثیر رویدادها در ایتالیا روی داد.
فاصله دستمزد با هزینه سبد میعشت کارگران رقمی حدود 3میلیون و 895 هزار تومان است. آیا دستمزد سال 1400 حداقل به اندازه سبد میعشت کمیته دستمزد افزایش می یابد؟
تجدید روند صعودی دلار آمریکا، رشد بازده اوراق قرضه و خوش بینی فزاینده سرمایه گذاران به رشد اقتصادی آمریکا ضربه خود را به بازار طلا زد و در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز بدبینی قاطعانه ای به روند قیمتها در هفته جاری وجود داشت.
آخرین اخبار درمورد پرداخت سود سهام عدالت حاکی از آن است که حداکثر این سود 200 هزار تومان بوده و تا پایان سال توسط سمات پرداخت خواهد شد.
دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران در عراق خبر داد.
وزارت کار آمریکا اعلام کرد در هفته گذشته تعداد آمریکایی‌هایی که برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کرده‌اند به 750 هزار نفر رسیده است.
رئیس کنفدراسیون صادرات با بیان اینکه خودتحریمی‌ها بیش از کرونا موجب کاهش صادرات شد،گفت: سال 1400 برای صادرات بهتر از امسال خواهد بود؛البته به این شرط که مسئولان نرخ ارز را دستوری کاهش ندهند.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی ایران در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره کلاهبرداری در زمینه فروش تور آنتالیا، گفت: 16 سال است که از ایران به آنتالیا پرواز مستقیم نداریم، ارتباطی هم به ویروس کرونا ندارد. اما چرا حالا، نزدیکِ تعطیلات نوروز ذهن مردمی که تور خریده‌اند را با چنین اظهاراتی، مشوش و نگران می‌کنند!؟
مرکز نظارت بر اقتصاد هند (CMIE) اعلام کرد که نرخ بیکاری در این کشور طی ماه گذشته 6.9 درصد بود که بسیار کمتر از 7.8 درصد در فوریه سال 2020 است.
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی تهران گفت: در تامین میوه شب عید مثل سیب و پرتقال، هیچ مشکلی وجود ندارد و قیمت‌ها تا شب عید رو به کاهش است.