در حالی که نگرانی ها در مورد تداوم مازاد عرضه و افت شاخص های اقتصادی ناشی از بحران کرونا موجب شده تا تاثیر کاهش تولید نفت توسط برخی تولیدکنندگان بزرگ کم اثر شود، قیمت نفت روز دوشنبه شاهد کاهش حدود 1 دلاری بود.
میزان تولید خودرو در ترکیه از آغاز سال جاری میلادی تاکنون 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
آن‌طور که معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد، با توجه به درخواست‌هایی که در رابطه با تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده وجود داشته، احتمال تمدید آن از سوی هیات وزیران وجود دارد.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی، از گرانفروشی و فروش کالای قاچاق محرز لوازم خانگی در فضای مجازی خبر داد.
کندی تصمیم گیری و عدم توافق وزارت صنعت با شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار به اوضاع نابسامان قیمت خودرو دامن زده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هیات دولت در جریان واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی توجه ویژه‌ای داشته باشد، گفت: سهام عدالت باید به طبقات ضعیف جامعه داده شود، در حالی که بسیاری از مدیران و ثروتمندان سهام عدالت را در دست گرفته‌اند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و وزیر صمت گفت: با تدابیر مناسب جلوی تورم و گرانی لجام گسیخته در قیمت خودرو و مسکن را بگیرید.
قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از آغاز ثبت نام متقاضیان گاز سوز کردن خودروها خبر داد و گفت: به منظور پاسخ دادن به نیازهای متقاضیان و صاحبان خودرو یک سایت در دامنه شرکت پالایش و پخش طراحی شده است.
برای تغییر برنامه پیش‌فرضی که فیلم‌ها و تصاویر را در گوشی‌هایتان به اجرا درمی‌آورد، می‌توانید از بخش تنظیمات گوشی اندرویدی خود، این کار را انجام دهید و بدین‌ترتیب تمامی لینک‌ها، فایل‌ها یا تصاویر را با اپلیکیشن مورد نظر خود اجرا کنید.
آخرین داده‌های بانکی مرکزی نشان می‌دهد که نرخ سود در بازار بین بانکی در سال 98 به 18.95 درصد رسیده است.