رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از کارفرمایانی که نقدینگی و قدرت مالی دارند خواست عیدی و پاداش کارگران را برای حفظ قدرت خرید آنها بهمن ماه پرداخت کنند.
اینترنت علاوه بر مزایا، مضراتی هم دارد؛ یکی از این مضرات سوء استفاده بعضی کاربرها یا نهادهای وابسته به برخی دولت‌های بیگانه در فضای اجتماعی است که با هدف هک، توهین و تخریب دیگران و شخصیت‌های مهم انجام می‌شود.
قیمت نفت خام شاخص برنت و دبی در هفته گذشته تحت تأثیر افزایش تنش‌ها در منطقه خاورمیانه و بهبود چشم‌انداز تقاضای نفت روندی افزایشی داشت. این در حالی بود که قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت روندی کاهشی را دنبال کرد. انتظار انعقاد تفاهم نامه تجاری میان چین و آمریکا در هفته‌های پیشرو یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تقویت تقاضای نفت و رشد اقتصادی بوده، البته در بازار آمریکا شرایط متفاوت است.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز جمعه (20 دی‌ماه) با کاهش بیش از 2 دلاری نسبت به مدت مشابه هفته پیش به پایین‌ترین سطح از آغاز سال 2020 تاکنون رسید.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر کاهش سهمیه سوخت هنگام سوختگیری توضیحاتی را ارائه کرد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام رفع قطعی ارتباطات در برخی مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، اعلام کرد که وضعیت ارتباطات حال حاضر این استان، سفید است.
معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که روند صعودی شاخص این بازار حفظ شده و سهام‌داران فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک ملت بیشتر از سایر سهام‌داران سود کردند.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس) در جریان معاملات امروز دوشنبه 23 دی 98 در صرافی‌های بانکی، با کاهش 80 تومانی به 13020 تومان رسید.
رئیس شورای عالی کانون صرافان معتقد است که مدیریت مناسب بازار ارز و اعتماد مردم به تهیه ارز مورد نیاز خود از مهم‌ترین علائم ثبات بازار ارز بوده است.
جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی به‌ریاست علی لاریجانی آغاز شد.