معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام جاماندگان طرح اقدام ملی مسکن در 9 استان باقی مانده از جمله تهران و شهرهای جدید از صبح روز چهارشنبه 21 اسفندماه آغاز می شود.
یک مقام مسئول کارگری با بیان اینکه برابر قانون کار امکان گرفتن مرخصی کارگران در شرایط شیوع ویروس کرونا وجود دارد، گفت: بخش اعظمی از مشاغل کارگری یدی و حضوری و بیش از 90 درصد مشاغل در حوزه صنوف، خدماتی هستند به همین دلیل امکان تعطیلی یا کاهش ساعات کار آنها وجود ندارد.
سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای از بارش برف و باران طی امروز و فردا در 8 استان و وزش باد شدید و گردوخاک 6 روزه در 3 استان خبر داد.
میانگین مصرف‌ بنزین کشور در 16 روز نخست اسفندماه 98 به حدود 72 میلیون لیتر رسید.
مجری طرح توسعه فاز 13 میدان گازی پارس جنوبی از نصب آخرین سکوی این طرح در خلیج فارس خبر داد.
بنیاد مستضعفان با درخواست شهرداری تهران، درپی شیوع ویروس کرونا هدیه یک میلیون تومانی به کارگران شهرداری و سازمان بهشت زهرا تقدیم کرد.
وزیر تجارت ترکیه در تماس تلفنی با محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که مشکل کامیون های ایرانی در مرزهای ترکیه حل شد.
50 دستگاه خودروی آمبولانس پیشرفته تجهیز شده توسط شرکت ایران خودرو دیزل برای استفاده در ناوگان امدادی کشور و خدمت‌رسانی به ستاد مبارزه با کرونا آماده تحویل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.
نوبت دوم از مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در حالی از روز دوشنبه در 17 استان آغاز می شود که وزارت راه و شهرسازی شروط جدیدی به این طرح اضافه کرده است.
در پی ایجاد اختلال در سامانه برخط معاملات بازار سرمایه، یک مقام مسئول به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.