وعده آزادسازی سهام عدالت وارد سومین سال خود شد و آبان 1399، تاریخی بود که از سوی مسئولان برای تحقق این وعده داده شده بود، اما در نهایت زمستان سال گذشته بود که رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد آزادسازی سهام عدالت در انتظار اجازه مقام معظم رهبری بوده و ممکن است اصلا در مجلس شورای اسلامی مطرح نشود.
در سال گذشته 10 سد جدید افتتاح و دو سد نیز آبگیری شد.
طبق نتایج تحقیق جدید سازندگان شاخص کیفیت شغلی (جی‌کیوآی) بخش خصوصی آمریکا، بیکاری در ایالات متحده در هفته‌ها و ماه‌های آینده به سطح بی‌سابقه‌ای خواهد رسید.
معاملات بازار سرمایه در نخستین روز کاری سال جدید با چراغ قرمز به پایان رسید و شاخص کل این بازار 4241 واحد ریزش داشت.
به نظر می‌رسد که ایرلاین‌های آمریکایی قصد دارند تمامی پروازهای مسافری خود را تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی لغو کنند.
گزارش‌ها حاکی‌ست که هکرها و مجرمان سایبری با سوء استفاده از ضعف‌های امنیتی ویندوز 10 تنها ظرف 48 ساعت، 130 هزار دلار به جیب زده‌اند.
یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه معاملات و ساخت و ساز ها تقریبا متوقف شده است، گفت: بازار مسکن به تحولات و پدیده‌ها دیر واکنش نشان می‌دهد و اثرات ویروس کرونا در آینده مشخص می‌شود.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: پنج استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، اهواز،کرمان، فارس و بوشهر گرفتار سیلاب و تامین آب و برق در برخی از روستاهای این استان با مشکل مواجه شد.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: آنچه چشم انداز صنعت سیمان در سال 99 را روشن‌تر می‌کند، موضوع قیمت سیمان است.