یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در شرایط اضطراری چاره‌ای جز پیش‌بینی راهکارهای موقت برای خانه‌دار شدن نداریم، گفت: کارگران دستکم باید 10 سال پس انداز کنند و هیچگونه هزینه‌ای نداشته باشند تا شاید بتوانند خانه‌های 25 متری خریداری کنند.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با توجه به اینکه مصرف برق ادارات و سازمان‌ها دولتی نقش قابل توجهی در مصرف برق دارند، برنامه های برای کاهش مصرف این بخش در نظر گرفته شده که می‌توان به تذکر، اعلام نام آن دستگاه در جراید و شبکه‌های اجتماعی و کنترل از طریق کنتورهای اشاره کرد.
سازمان تامین اجتماعی می‌تواند با جایگزینی حق بیمه قرارداد با روش های نوین نظارتی ضمن کاهش فشار به تولید کنندگان نقش خود را در جهش تولید ایفا کند.
بانک‌پاسارگاد سقف پیش‌فرض برای انتقال وجه به سایر حساب‌ها و یا حواله بین بانکی را برای تمام کاربران اینترنت بانک با رمز ثابت و دوعاملی، به مبلغ50 میلیون ریال افزایش داد.
آخرین قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و طلا از مانور قیمت‌ها در محدوده‌ای خبر می‌دهد که این روزها در بازار نسبتا ثابت مانده است.
شرکت ملی نفت نیجریه از وقوع انفجار در سکوی نفتی واقع در جنوب این کشور و کشته شدن هفت تن در پی این حادثه خبر داد.
دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان از رسوب بیش از 90 هزار دستگاه خودرو به علت کمبود قطعه در کف پارکینگ خودروسازان خبر داد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد که مصرف برق آمریکا به دلیل تعطیلی کسب و کارها در دوران قرنطینه مقابله با شیوع ویروس کرونا، 4.3 درصد در سال 2020 کاهش پیدا خواهد کرد.
قیمت انواع گوشی تلفن همراه طی چند روز اخیر با انتشار خبری مبنی بر تصمیم دولت برای ممنوعیت واردات گوشی های بالای 300 یورو با افزایش مواجه شده است.
وزارت نفت طی جوابیه ای به توضیح درباره گزارش خبرگزاری مهر پیرامون اوضاع گازی ترکیه پرداخته است.