طبق اعلام سازمان ملل متحد، تقریباً پنج میلیارد نفر تا سال 2050 به دلیل تغییرات جوی، با کمبود آب دست و پنجه نرم خواهند کرد.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی راهبردهای صندوق توسعه ملی در سال «رونق تولید» مبتنی بر اهداف اساسنامه‌ای و رهنمودهای مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
مدیرعامل توانیر گفت: در سیل اخیر، یکهزار و 660کیلومتر از شبکه‌های برق و بیش از720دستگاه ترانس وپست توزیع در23استان به طور جدی آسیب دیدکه بیش از 95درصد قطعی برق مناطق در ساعات اولیه برطرف شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی ایران و عراق برای افزایش ارزش تجارت دو کشور به 20 میلیارد دلار در سال خبر داد.
گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که 1.6 درصد از کل پولشویی های ژاپن در سال گذشته مربوط به ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده بوده که در نوع خود آمار بسیار قابل توجهی به شمار می‌رود.
در دنیای امروز سرطان و بیماریهایی نظیر آن، گریبان میلیونها نفر را گرفته و متاسفانه تعداد زیادی از مردم وقتی به فکر تشخیص و درمان بیماری خود می‌افتند که دیگر خیلی دیر شده است.
هر چند از 25 اسفندماه سال 1397 افزایش 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس اعمال شد، اما با اتمام تعطیلات نوروزی با وجود اظهارنظرهای مختلف شاهد کاهش قیمت‌ها بر مبنای نرخ‌های تعیین شده در سال گذشته هستیم.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برآورد اولیه حاکی از خسارت دیدن 151 هزار واحد مسکونی در استان های سیل زده کشور است.
معاون وزیر راه گفت: سیل های چند هفته اخیر به 14 هزار و 700 کیلومتر از راه های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی خسارت وارد کرد.
شرکت همراه اول ارائه مکالمه رایگان در مناطق سیل‌زده استان لرستان را تمدید کرد.