بدتر شدن وضعیت پاندمی کرونا که باعث مبهم شدن چشم‌انداز تقاضا شده است از یک سو و افزایش تولید نفت خام از سوی دیگر بر قیمت‌های نفت فشار وارد می‌کند.
یک تحلیلگر اقتصادی با بیان اینکه مردم مزه ارز 4200 تومانی را نچشیدند، گفت: از زمانی که ارز دولتی وارد چرخه اقتصاد شد تا زمانی که این ارز از اقتصاد کشور حذف شود، هیچ تاثیری بر نرخ سبد کالایی مردم نخواهد داشت زیرا، آن‌ها همواره کالاهای موردنیاز خود را با نرخ ارز آزاد دریافت کرده‌ و خواهند کرد.
بر اساس ابلاغیه مدیر نظارت بر ناشران مطابق مصوبه 1399/7/7 هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، کلیه ناشران ثبت شده نزد سازمان موظفند ابلاغی از سوی بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران نسبت به انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام نمایند.
با وجود آن که 29 مرداد ماه امسال اولین معامله ملک در بورس کالا انجام گرفت برخی نمایندگان مجلس با این فرضیه که عرضه زمین و مسکن در بورس کالا منجر به افزایش قیمت می شود با آن مخالف هستند.
عصر چهارشنبه با افت ارزش دلار و زنده شدن امیدهای سرمایه‌گذاران برای بسته کمک کرونایی جدید آمریکا، قیمت جهانی طلا جهش کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، در بازار آزاد تهران امروز پنجشنبه 10 مهر ماه 1399 به 15 میلیون و 100 هزار تومان رسید.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه  10 مهر ماه 1399 به 28 هزار و 900 تومان (برای فروش) رسید.
در حالی که کاهش ارزش دلار و پیشرفت در مذاکرات مربوط به بسته محرک مالی جدید آمریکا موجب تقویت اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا شده است، قیمت طلا امروز شاهد افزایش بود.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران از تخصیص8 هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: اعطای تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در شش ماهه دوم 99 سرعت بیشتری می‌گیرد.