قیمت نفت خام در معاملات امروز، سه‌شنبه، با جهشی 3 درصدی از پایین‌ترین سطح 3 هفته‌ای که به علت نگرانی از رشد مجدد پاندمی کرونا و کاهش تقاضای سوخت به آن سقوط کرده بود، ریکاوری شد.
رئیس فراکسیون اصناف مجلس گفت: مهم‌ترین مانع برای حرکت و رشد اصناف ارز رانتی است، به همین دلیل دولت جدید باید حذف این ارز را در دستور کار و اولویت خود قرار دهد.
گزارشگران حرفه‌ای بازار سرمایه، با ثبت ناهنجاری عمده‌ای که موثق و همراه مستندات است، می‌توانند از سازمان بورس و اوراق بهادار «پاداش» دریافت کنند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 29 سنت معادل 0.4 درصد افزایش به 69 دلار و 33 سنت رسید.
سازمان هواشناسی از رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا شنبه آینده در 18 استان کشور خبر داد.
روسیه 47.63 میلیارد دلار نفت خام در شش ماه اول سال جاری میلادی صادر کرده که 21.5 درصد نسبت به همین دوره در سال گذشته افزایش یافته است.
امروز سه شنبه 19 مرداد ماه محصولات مختلفی شامل، زغال سنگ، گاز مایع، نفت سفید، رافینت و هیدروکربنه در رینگ بین الملل بورس انرژی معامله می شود.
از این به بعد صندوق های سرمایه گذاری به درگاه های متنوعی برای فروش دسترسی دارند که این موضوع به عنوان مزیتی مهم برای صندوق های سرمایه گذاری به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 50 طرح پتروشیمی در دست اجرا است، گفت:با تکمیل این طرح‌ها دستیابی به درآمد 50 میلیارد دلاری در افق 1406 قابل تحقق است.
میانگین صنعتی داوجونز و اس‌اندپی آمریکا که روز جمعه به رکوردهای تاریخی دست یافته بودند، در معاملات دیشب آمریکا تحت تأثیر نگرانی از کند شدن مجدد رشد اقتصادی جهان افت کردند.