رییس سازمان بازرسی کل کشور پیش بینی کرد ظرف هفته آینده شورای رقابت فرمول قیمت گذاری خودرو را ارائه کند و به زودی قیمت مشخص شود.
یک کارشناس اقتصادی با ارائه راهکارهایی برای تامین کسری بودجه، اعلام کرد: برای اینکه منابع کنونی بازار سرمایه به سمت فعالیت‌های غیرمولد و سوداگرایانه حرکت نکند، باید بر این منابع نظارت و ساماندهی جدی صورت بگیرد تا با سرمایه موجود در بورس هم تورم کاهش و هم تولید افزایش پیدا کند.
برخی منابع اعلام کردند که صادرات نفت عربستان سعودی در ماه می با افت تقاضا کاهش می یابد.
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران آخرین وضعیت خودروهای ترخیص شده از گمرک بر اساس مصوبه جدید دولت را تشریح کرد.
یکی از مصوبات اخیر شورای ‌عالی بورس این بود که با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان، مقرر شد تا بورس و سامانه "سجام" برای احراز هویت به صورت غیرحضوری و الکترونیکی عمل کرده و کد بورسی به صورت مجازی صادر شود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 6 میلیون و 630 هزار تومان رسید.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (سه‌شنبه، 16 اردیبهشت‌ماه) هم‌زمان با افزایش قیمت جهانی نفت بالا رفت و به بیش از 21 دلار رسید.
کشتی آرای از حباب 250 هزار تومانی قیمت سکه خبر داد و گفت: عرضه سکه در بازار کم شده است.
بانک مرکزی به منظور حمایت از کسب‌وکارهایی که به طور مستقیم از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، در بخشنامه‌ای، عناوین بخش‌ها و رسته‌های مرتبط را اصلاح و به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
بیت کوین نتوانست در کانال 9000 دلاری دوام بیاورد.