مدیر اجرایی واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس گفت: با توجه به حجم بالای خرید و فروش مسکن مهر پردیس توسط دلال‌ها، خرید عرصه برای مالکان اولیه اجباری نیست ولی خریداران بعدی باید عرصه را خریداری کنند.
در کشوری که به خاطر فناوری بالا معروف است، ثروتمندترین شخص یک رستوران دار است!
پس از سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این فرآورده نفتی استفاده از سوخت‌های دیگر در اولویت برخی افراد قرار گرفت که همین مساله موجب افزایش فعالیت مراکز غیرمجاز در این حوزه و ایجاد خطر انفجار سیلندر گاز مایع در خیابان شده است.
ترکیب بازار مسکن شهر تهران از عرضه به تقاضا تغییر کرد؛ واسطه‌های ملکی می‌گویند حجم فایل‌های ورودی برای فروش در بازار مسکن کاهش و میزان مراجعه برای خرید افزایش یافته است اما رشد قیمت‌ها محسوس نیست.
ونزوئلا در شرایط تحریم 800 هزار بشکه نفت صادر می‌کند و به اذعان کارشناسان، ایران نیز می تواند با اصلاح قیمت گذاری نفت در بورس، صادرات نفت را به مقدار قابل قبولی برساند.
رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از کارفرمایانی که نقدینگی و قدرت مالی دارند خواست عیدی و پاداش کارگران را برای حفظ قدرت خرید آنها بهمن ماه پرداخت کنند.
اینترنت علاوه بر مزایا، مضراتی هم دارد؛ یکی از این مضرات سوء استفاده بعضی کاربرها یا نهادهای وابسته به برخی دولت‌های بیگانه در فضای اجتماعی است که با هدف هک، توهین و تخریب دیگران و شخصیت‌های مهم انجام می‌شود.
قیمت نفت خام شاخص برنت و دبی در هفته گذشته تحت تأثیر افزایش تنش‌ها در منطقه خاورمیانه و بهبود چشم‌انداز تقاضای نفت روندی افزایشی داشت. این در حالی بود که قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت روندی کاهشی را دنبال کرد. انتظار انعقاد تفاهم نامه تجاری میان چین و آمریکا در هفته‌های پیشرو یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تقویت تقاضای نفت و رشد اقتصادی بوده، البته در بازار آمریکا شرایط متفاوت است.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز جمعه (20 دی‌ماه) با کاهش بیش از 2 دلاری نسبت به مدت مشابه هفته پیش به پایین‌ترین سطح از آغاز سال 2020 تاکنون رسید.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر کاهش سهمیه سوخت هنگام سوختگیری توضیحاتی را ارائه کرد.