ناظر گمرکات استان مازندران گفت: 31 دستگاه خودروی پورشه که ثبت سفارش آن‌ها قانونی نبوده وارد بندر شده بود که طبق دستور مقام قضایی توقیف شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان به شرکت های حمل و نقل استان اعلام کرد: جابه جایی و خروج کالاهای اساسی و ضروری از استان بدون اخذ مجوز، ممنوع است.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی حضور واسطه‌ها در صنعت سیمان در حوزه فروش داخلی و صادراتی را از جمله چالش‌های بزرگ این صنعت عنوان کرد.
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور با اشاره به بحران کم آبی در کشور به ویژه استان خوزستان گفت: می‌توان با مدیریت آب از طریق سدها بحران را حل کرد، اما از آنجایی که کشور در منطقه گرم و خشک زمین قرار دارد، باید این بحران را با مدیریت منابع آب رفع کرد.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 89هزار و 566واحد افزایش، معادل 6.80درصد رشد کرد.
شیائومی در ماه ژوئن 62درصد گوشی‌های بیشتری تولید کرد و با 17.1درصد سهم فروش جهانی گوشی‌های هوشمند، از سامسونگ و اپل پیشی گرفت.
برنامه خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از شنبه 16 تا 21 مرداد ماه منتشر شد.
درحالی که مشمولان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند همچنان و بعد از گذشت یک سال امکان فروش سهام خود را ندارند، غیرمستقیم ها میتوانند با طی کردن چند مرحله سهام خود را به فروش بگذارند.
نرخ بیکاری بزرگ ترین اقتصاد جهان بار دیگر در آستانه رفتن به زیر پنج درصد قرار گرفت.
شرکت آمازون در واکنش به شیوع کرونای دلتا، استفاده از ماسک برای کارکنان انبارهای خود در آمریکا را اجباری کرد.