عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هیات دولت در جریان واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی توجه ویژه‌ای داشته باشد، گفت: سهام عدالت باید به طبقات ضعیف جامعه داده شود، در حالی که بسیاری از مدیران و ثروتمندان سهام عدالت را در دست گرفته‌اند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و وزیر صمت گفت: با تدابیر مناسب جلوی تورم و گرانی لجام گسیخته در قیمت خودرو و مسکن را بگیرید.
قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از آغاز ثبت نام متقاضیان گاز سوز کردن خودروها خبر داد و گفت: به منظور پاسخ دادن به نیازهای متقاضیان و صاحبان خودرو یک سایت در دامنه شرکت پالایش و پخش طراحی شده است.
برای تغییر برنامه پیش‌فرضی که فیلم‌ها و تصاویر را در گوشی‌هایتان به اجرا درمی‌آورد، می‌توانید از بخش تنظیمات گوشی اندرویدی خود، این کار را انجام دهید و بدین‌ترتیب تمامی لینک‌ها، فایل‌ها یا تصاویر را با اپلیکیشن مورد نظر خود اجرا کنید.
آخرین داده‌های بانکی مرکزی نشان می‌دهد که نرخ سود در بازار بین بانکی در سال 98 به 18.95 درصد رسیده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 6 میلیون و 920 هزار تومان رسید.
این گزارش نکاتی را در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن سطوح مختلف داخل خودرو به رانندگان و صاحبان خودرو متذکر می شود.
گرچه تا کنون سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام رسمی در مورد زمان واریز یارانه اردیبهشت نداشته است ولی به روال معمول باید یارانه نقدی این ماه ساعت 24 امشب (شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.
گزارش ماهانه وضعیت اشتغال در آمریکا نشان داد که درپی رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارها، آمار بیکارشدگان در ماه آوریل به رقم بی سابقه 20.5 میلیون نفر رسیده است.
شورای عالی نظارت بر اصل 44 پیشنهاد خود را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.