توسعه گردشگری با استفاده از جاذبه‌های گردشگری پیرامون سدها و دریاچه‌ها یکی از مواردی است که رئیس جمهور بر آن تاکید داشته و وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی را مأمور اجرای این طرح کرده است. به‌تازگی نیز خبرهایی مبنی بر اعطای تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاران بخش گردشگری آبی به‌گوش می‌رسد.
گروه سینوپک متعلق به کشور چین با سهامی به ارزش بیش از 430 میلیاد دلار آمریکا در رتبه نخست فهرست بزرگترین شرکت‌های نفت و گاز جهان در سال 2019 قرار دارد. شرکت‌های شل و آرامکو عربستان، رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. بالا رفتن قیمت نفت خام در بازار جهانی تاثیر زیادی در بالا رفتن سهام این شرکت‌های داشته است. در این اینفوگرافیک با بزرگترین شرکت‌های نفت و گاز جهان آشنا خواهید شد.
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز(یکشنبه 22 دی 98) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارزها ثابت ماند.
آژانس امنیت هوایی اتحادیه اروپا به ایرلاین‌های اروپایی هشدار داده که از پرواز بر فراز آسمان ایران بپرهیزند.
بر اساس آمار رسمی سازمان هواپیمایی در آذرماه 98 تابان، سپهران، زاگرس و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیشترین تاخیرات پروازی را به خود اختصاص داده‌اند.
در حالی که بروز یک طوفان زمستانی موجب بارش برف و تگرگ در ایالت های مختلف از تگزاس تا میشیگان آمریکا شده، برق در 5 ایالت قطع شده و سرما و یخبندان دست کم 10 کشته بر جای گذاشته است. طوفان همچنین سبب لغو بیش از هزار پرواز شده است.
امروز 22 دی ماه و در پی بازگشت دامنه نوسان به 5 درصد، شاهد بازگشت شاخص به کانال 375 هزار واحد هستیم.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: هیچ‌کدام از خودروهای موجود به مکمل‌های بنزینی نیاز ندارند و لازم نیست که افراد از این مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین استفاده کنند.
در پی ناآرامی‌های اخیر حجم معاملات در بازار مسکن شهر تهران پس از دوره رونق یک ماهه به شدت پایین آمد، اما واسطه‌های ملکی امیدوارند که با عقب‌نشینی دشمن از نبرد مستقیم با ایران به تدریج شاهد افزایش معاملات باشیم.
واسطه‌های ملکی از تغییر قیمت واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس طی روزهای اخیر خبر می‌دهند.