بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشر شده، امارات متحده عربی رتبه نخست بالاترین سرعت پهنای باند اینترنت موبایل را در مارس 2020 به خود اختصاص داده است.
با توجه به نبود دورنمای مناسب از جهت کاهش تحریم‌ها و افزایش صادرات نفتی و غیرنفتی به نظر می‌رسد که بازار سرمایه روند صعودی خود همچنان ادامه هد.
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی معتقد است: بازار نفت این روزها درگیر سیاست های آمریکا، روسیه و عربستان است و به نظر می رسد که آمریکا جان اوپک را نشانه گرفته و قصد دارد بازار نفت را تصاحب کند.
در حالی که پس از رسیدن قیمت طلا به بالاترین رقم یک ماه اخیر در هفته گذشته برخی سرمایه گذاران اقدام به براشت سود کرده اند، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت از آغاز توزیع 200 هزار تن کالای اساسی برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خبر داد.
ستاد تنظیم بازار از آغاز توزیع 200 هزار تن کالای اساسی برای تنظیم بازار ماه رمضان خبر داد.
اتحادیه تولیدکنندگان خودروی چین اعلام کرد که پس تعطیلی طولانی کارخانجات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، حالا تقریبا تمام خطوط تولید خودروی چین به تولید بازگشته‌اند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های 16 استان و تردد نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین خبر داد.
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز شنبه 23 فروردین 99 در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، 15600 تومان است.