از میان نمادهای بورسی، 30 نماد تا تاریخ 23 مهرماه (چهارشنبه) به دلایل مختلف متوقف شده اند.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت که در صنعت لوازم خانگی سالانه به طور متوسط 160 تا 170 میلیون دلار صادرات انجام می‌شود.
بیشتر شاخص های مهم بورسی غربی سبزپوش شدند.
نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه اگر ارز لازم برای تامین نهاده ها جهت تولید مرغ تخصیص یابد و نشتی، انحراف و امضای طلایی در توزیع نهاده ها نباشد قیمت مرغ کاهش می یابد، گفت: زمزمه واردات مرغ در صورت کمبود شنیده می شود و شاید برخی رانت ها از واردات سود می‌برند در سال جهش تولید هم دنبال تحقق همین موضوع باشند.
به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی یک هفته اخیر باتوجه به کاهش حدود 30 دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی، انتظار کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا داخلی می‌رفت اما به دلیل افزایش نرخ ارز، قیمت‌ها در داخل نیز صعودی دنبال شدند؛ به‌گونه‌ای که اکنون سکه حباب نزدیک به دو میلیون تومان دارد اما حبابی روی قیمت طلا وجود ندارد.
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری گفت: در راستای بازارسازی و افزایش سرانه تولید عسل و ژل رویال، خرید تضمینی این محصولات از سال آینده آغاز می‌شود.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 31 سنت معادل 0.72 درصد کاهش به 42 دلار و 85 سنت رسید.
در حالی که ارزش دلار همچنان بالاست و مذاکرات بسته محرک مالی جدید در آمریکا به پیشرفت چندانی دست نیافته است، قیمت طلا روز جمعه شاهد اندکی کاهش بود.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: نخستین نیروگاه زمین‌گرمایی ایران به ظرفیت اولیه پنج مگاوات امسال در شهرستان مشکین‌شهر اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس دیوان محاسبات روسیه اعلام کرد که قیمت نفت احتمالاً در طول 3 تا 5 سال آینده در سطح 40 دلار و یا بیشتر برای هر بشکه باقی بماند.