عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: اگر در سال‌های گذشته بر مفهوم سواد مالی و توسعه آموزش تصمیم‌گیری صحیح مالی بیشتر تمرکز شده بود خروجی نامطلوب بازار بورس در سال 1399 را با شدت کمتری شاهد بودیم.
نماینده کارگران در شورای عالی کار از برگزاری نشست شورای عالی کار با محوریت بررسی گزارش مزد منطقه‌ای خبر داد و گفت: در صورت تصویب تعیین مزد منطقه‌ای برای صنایع مختلف، مزد حداقلی کماکان به قوت خود باقی است و مزد منطقه‌ای فراتر از مزد ملی و حداقلی خواهد بود.
طبق اعلام مرکز مبادله ایران، از 13 اسفندماه عرضه گسترده سکه در این مرکز آغاز خواهد شد.
اخیراً مسعود پزشکیان نماینده فعلی مجلس یازدهم و نامزد مجلس دوازدهم در گفتگویی با کنایه گفته است که آن مرغی که می‌گفتند به برجام ربطی ندارد 20 هزار تومان بود و الان همان مرغ 120 هزار تومان شده است اما پشت پرده این اظهارات خلاف واقع چیست؟
مدیر پروژه طرح‌های ملی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه از تله‌های ترانزیتی در کشور ضربه می‌خوریم، گفت: مشکل ترانزیت ما زیرساخت نیست، بحث دیپلماسی است و با اینکه منطقه ما ژئوپلتیکی‌ترین منطقه دنیاست، همه کشورها ما را در ترانزیت دور می‌زنند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از اقدام خرابکارانه و وقوع انفجار در خط لوله سراسری گاز کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش سوزی خط مهار و عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است و امیدواریم که در سریعترین زمان ممکن خط لوله تعمیر شده و به سرویس باز گردد
بیت کوین در روز دوشنبه تا بیش از 50 هزار دلار افزایش یافته و به بالاترین رقم طی دو سال گذشته رسیده بود اما حالا با یک کاهش 0.8 درصدی، تا 48372 دلار و 89 سنت پایین آمده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.08 درصد کاهش به 1991 دلار و 48 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 23 سنت معادل 0.28 درصد کاهش به 82 دلار و 54 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 23 سنت معادل 0.28 درصد کاهش به 82 دلار و 54 سنت رسید.