با دستور رئیس جمهور مبنی بر پیگیری وضعیت خودروهای دپو شده در گمرک، پیش نویس پیشنهادی از سوی گمرک ایران جهت تصویب در هیات وزیران، به وزارت اقتصاد ارائه شده تا در هیات دولت مورد بررسی  قرار گیرد. در صورت تصویب، مهلت شش ماهه‌ای در اختیار صاحبان خودروهای رسوبی قرار می‌گیرد تا طبق ضوابط تعیین شده نسبت به ترخیص اقدام کنند.
اگرچه بسیاری از تحلیلگران وال استریت پیش بینی می کنند قیمت طلا در سطوح بالای اخیرش خواهد ماند اما در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز خوش بینی نسبت به هفته پیش کمتر شده است.
شرکت های تولیدکننده لاستیک از افزایش 25 درصدی لاستیک سنگین بایاس و 15 درصدی رادیال خبر داده اند.
درحالیکه دی ماه امسال اولین سری برگه تشخیص مالیاتی برای مالکان خانه‌های خالی ارسال می‌شود، بر خلاف ادعای مسئولان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ارسال اطلاعات خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی، هنوز اطلاعاتی به این سازمان ارسال نشده است.
ارزش واقعی سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار رو به کاهش است، به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 492 هزار تومانی نسبت به حدود دو هفته قبل بیش از 200 هزار تومان کاهش داشته است.
دومین ماه از سال آبی 1400 در حالی پایان یافت که کم‌آبی گسترده در کشور هم‌چنان ادامه دارد. برخی تصور می‌کردند بارش‌های مقطعی اخیر بتواند بخشی از ظرفیت خالی منابع آب زیرزمینی و سدها را پر کند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت منابع آبی کشور وخیم‌تر از آن است که بارش‌های پراکنده و موقت بتواند آن را جبران کند.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و230 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 232 هزار تومان و قیمت دلار 28 هزار و 44 تومان است.
تالار سیمان بورس کالای ایران روز شنبه 29 آبان ماه میزبان عرضه یک میلیون و 94 هزار و 759 تن سیمان از سوی 63 شرکت سیمانی است.
معاون فنی گمرک طی نامه ای به نایب رئیس اول کمیسیون اصل 90 مجلس از آخرین وضعیت ترخیص کامیون های کار کرده در گمرک خبر داد.
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع وارداتی تخم مرغ ترک شروع شده و با قیمت 41 هزار تومان به دست بنکدار می رسد و در بازار با قیمت 42 تا 43 هزار تومان فروخته می شود.