مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران از جذب مجدد 40 هزار نفر نیروی کار تعدیل شده در صنعت قطعه‌سازی کشور، در کنار بازگشت به کار بیش از 100 هزار نفر نیروی تعلیق شده با ایجاد رونق در خطوط تولید خودروسازان خبر داد.
با وجود آن‌که گفته می‌شود واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در هشتگرد به قیمت تمام شده عرضه خواهد شد، اما با توجه به هزینه‌های کنونی، قیمت‌ها بین 2.5 تا 3 میلیون تومان برآورد می‌شود؛ متراژ واحدها نیز به طور میانگین 75 متر مربع خواهد بود.
حداقل عیدی کارگران در پایان سال 98 معادل 3 میلیون و 34 هزار تومان و حداکثر عیدی نیز معادل 4 میلیون و 550 هزار و 647 تومان است.
وزیر نفت با اشاره به اینکه بی‌ثباتی باعث افزایش قیمت نفت می‌شود، گفت:‌ رشد بهای نفت در شرایط فعلی به نفع ایران است.
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه این بانک در بازار حضور دارد و اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی‌دهد، اظهار امیدواری کرد که قیمت ارز بازگردد زیرا به دلیل شوک‌های سیاسی بالا رفته و ماندگار نیست.
رییس بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی در بازار حضور دارد و اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی‌دهد. از سوی دیگر تغییرات نرخ ارز ماندگار نیست و بازار تعدیل می شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن دو جعبه های سیاه هواپیمای 737 اوکراینی که حوالی شش صبح امروز در حوالی تهران سقوط کرد، خبر داد.
شرکت هواپیمایی بین‌المللی اوکراین پروازهای این شرکت به تهران را متوقف کرد.
بانک مرکزی از راه‌اندازی مرکز تماس کاشف برای پاسخگویی به ابهامات فعال‌سازی رمز دوم پویا خبر داد.