رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده خواهد بود.
برای نخستین بار وزارت جهاد کشاورزی (سازمان امور اراضی) برای 31 نفر از متقاضیان دریافت اراضی ملی و دولتی از طریق درگاه ملی مجوزها، مجوز صادر کرد.
معاون وزیر راه با تاکید بر فروش 60 تا 70 درصد بلیت اتوبوس به‌صورت رفت و برگشت، گفت:‌ فروش چارتری بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی و مقاصد بین‌المللی زیارتی ممنوع است.
به دنبال عرضه‌ای که ظهر امروز (یکشنبه 13 اسفند ماه) از مسیر مرکز مبادله صورت گرفت، در بررسی تاثیر این عرضه بازار امروز، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ضمن اشاره به اینکه نوسانات کاهشی امروز آن هم صرفاً در قطعات سکه (و نه طلا) تحت تاثیر فرآیندی طبیعی و دوری از اوجی بود که روز گذشته به خود گرفت، خاطر نشان کرد که هنوز عرضه امروز اثری بر بازار نگذاشته است.
آمریکایی‌ها در حال مبارزه با افزایش فزاینده قیمت مواد غذایی هستند، اقدامات غیرمتعارفی که به جای کاهش هزینه‌ها، آن را افزایش داده است. این در حالی است که به گزارش «وال استریت ژورنال» اخیراً مصرف‌کنندگان آمریکایی بیشتر از 30 سال گذشته برای غذا هزینه می‌کنند و به طور میانگین 11.3 درصد از درآمدشان صرف غذا می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دریافت سیگنال‌های مطلوب از ماهواره پارس 1 خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی از افزایش حجم محصولات تولیدی شیلات و همچنین کاهش واردات انواع نهاده‌ها خبر داد.
مدیرعامل صندوق ملی مسکن، موجودی این صندوق را حدود 10 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 8 هزار میلیارد تومان در حساب صندوق ملی مسکن است.
بر اساس نتایج نخستین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هزار و 118 قطعه ربع‌سکه زیر قیمت بازار به فروش رسید.