بی ثباتی های موجود در مورد تقاضای جهانی نفت در آینده از دلایل پاسخ منفی روسیه به درخواست اوپک بود که باعث به راه افتادن یک جنگ قیمت با عربستان سعودی شد.
سازمان هواشناسی از بارش برف، باران، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی طی شنبه آینده تا روز سه شنبه در برخی استان های کشور خبر داد.
پس از افت شدید شاخص ها در بازارهالی مالی جهان و در حالی که بازارهای طلا و اوراق قرضه نیز به دلیل تلاش سرمایه گذاران جهت جبران زیان های بازارهای بورس شاهد افت بوده اند، بورس های آسیایی روز جمعه قرمز پوش شدند.
کاهش تقاضای خرید خودرو پس از شیوع ویروس کرونا، موجب ریزش 79 درصدی فروش اتومبیل در چین شد تا بیشترین سقوط ماهانه این بخش رقم بخورد.
یک مقام مسئول کارگری گفت: وقتی کارگران در معرض آلودگی ویروس کرونا قرار دارند و با تمام توان سر کار خود حاضر می شوند، حداقل انتظارشان این است که استرس دستمزد سال آینده را به آنها تحمیل نکنیم و وظیفه شورای عالی کار است که این دغدغه را کاهش دهد.
پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تبدیل شدن پمپ بنزین ها به یکی از مراکز انتشار این ویروس، تدبیر شد تا سوخت رسانی فقط توسط اپراتورها انجام شود اما بعضا شاهد هستیم که برخی از جایگاه ها اقدام به کم فروشی می کنند که این موضوع موجب نارضایتی شهروندان شده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.9 درصد کاهش به 1562 دلار و 30 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.9 درصد کاهش به 1562 دلار و 30 سنت رسید.
افرادی که به امید بازار پر التهاب شب عید خودرو مدام بر طبل گرانی شدن خودرو می زدند و با خرید چندین دستگاه امیدوار به سود بالا و فروش خودروها با قیمت های بالا بودند امروز با ضرر بسیار بالایی روبه رو و مجبور به ارزان فروشی شده اند.
در حالی که نگرانی از گسترش جهانی ویروس کرونا موجب کاهش شدید تقاضا برای نفت شده، قیمت نفت روز جمعه برای سومین جلسه متوالی کاهش داشت.