مدیر پروژه کارت های اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی توضیحاتی را درمورد مبلغ کارت اعتباری سهام عدالت ارائه کرد.
ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز پایان می یابد.
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز شنبه 22 خرداد 1400 با افت 1100 واحدی به یک میلیون و 150 هزار واحد رسید.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، سهم مشارکت و حق عضویت دولت ایران در سازمان ملل متحد به مبلغ بیش از 16 میلیون دلار توسط بانک مرکزی پرداخت شد.
بر اساس اعلام سامانه طرح اقدام ملی مسکن، قرار است از ساعت 12 امروز چهارشنبه 19 خرداد ثبت نام متقاضیان پنجمین مرحله از طرح مذکور آغاز شود.
شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات امروز چهارشنبه 19 خرداد 1400 با افت 5955 واحدی، به یک میلیون و 154 هزار و 709 واحد رسید.
در حالی که ستاد ملی مقابله با کرونا، هنوز مصوبه ای مبنی بر لغو ممنوعیت تور ترکیه صادر نکرده، اما برخی آژانس های خدمات مسافرتی اقدام به انتشار تبلیغات تور ترکیه کرده اند.
یک اقتصاددان با بیان اینکه بانک مرکزی در طرح جدید اختیار دارد که ارز دولت را بخرد، گفت: حساب تنخواه در این طرح مطرح شده که باید اوراق کوتاه مدت را بخرد تا مشکل نقدینگی دولت را برطرف کند.
وزیر نفت معتقد است ایران به راحتی می تواند تولید نفت خود را روزانه تا 6.5 میلیون بشکه افزایش دهد، کارشناسان هم معتقدند که تحقق این امر نیازمند تغییر زیرساختها و شرایط خاصی است.