دادستان تهران از بازداشت "19 اخلالگر بازار ارز در تهران" خبر داد.
معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی گفت: دلیل گرانی میوه تولید کنندگان نیستند و محصولی که توسط باغداران تولید می‌شود تا به دست مصرف کننده برسد، قیمت متفاوتی پیدا می‌کند.
شاخص دلار جهانی باز هم کاهش پیدا کرد.
در حالی که سرمایه‌گذاران با نگرانی بحران کرونا در آمریکا را دنبال کرده و در انتظار داده‌های جدیدی از عملکرد شرکت‌ها بودند، سود اوراق قرضه این کشور به افت خود ادامه داد.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی درپی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و تشدید تنش‌ها میان آمریکا و چین که سرمایه گذاران را به سوی دارایی‌های امن کشاند، کاهش پیدا کرد.
میزان بدهی‌های خارجی ایران در پایان خردادماه سال 99 به 8 میلیارد و 655 میلیون دلار رسید که نسبت به پایان سال 98 معادل 4.16 درصد کاهش داشته است.
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که کمک ودیعه مسکن قطعا به درد کارگران می‌خورد، گفت: با وام ودیعه مسکن در تهران ماهانه یک میلیون تومان به سود مستأجران تمام می‌شود.
وزیر خزانه داری آمریکا از رونمایی از بسته حمایتی جدید این کشور خبر داد.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تولید سیگار در دو ماهه اول امسال 27.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و در پی آن برآورد قاچاق سیگار تقریبا دو برابر شده است.
سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری با بیان اینکه در آیین نامه آزاد سازی سهام عدالت برخی مسائل حقوقی و شرعی رعایت نشد،گفت:اگر سودی از سهام باقیمانده است مشخص نیست چرا بین مردم توزیع نشده است.