قیمت طلا در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران)، به دنبال اظهارات رییس بانک مرکزی آمریکا جهش کرد.
یک تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به برنامه های وزیر جدید اقتصاد درمورد بازار سرمایه، اظهار کرد: وزیر اقتصاد زوایای مختلف بازار سرمایه را می‌شناسد و برنامه هایی که تا کنون توسط تیم اقتصادی دولت جدید ارائه شده، به بازار سرمایه سیگنال مثبت داده است. البته باید منتظر ماند و دید که آیا برنامه ها عملیاتی می‌شوند یا خیر.
عضو کمیسیون‌ انرژی مجلس با اشاره به اجرا نشدن نظام تعرفه‌گذاری پلکانی گفت: شکایت نمایندگان از اجرا نشدن نظام تعرفه‌گذاری افزایش پلکانی در قالب ماده 234 آئین نامه داخلی اعلام وصول شده است.
عراق قراردادی با یکی از شرکتهای دولتی برق چین برای ساخت یک نیروگاه برق خورشیدی با ظرفیت 2000 مگاوات امضا کرده است.
اهواز - رئیس جمهور در ابتدای سفر خود به استان خوزستان از کارگاه جمع آوری فاضلاب در منطقه کوی ملت اهواز بازدید کرد.
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده و رعدوبرق در استان‌های شمالی نسبت به افزایش دما برای استان‌ها به بالای 49 درجه و وقوع طوفان گردوخاک هشدار داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نخستین روز کاری خود در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌های تابعه، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی، هرگونه ارسال پیام، تاج گل و درج آگهی تبریک را ممنوع کرد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: دومین کشتی 113 هزار تنی افراماکس تا پایان سال در جزیره صدرای بوشهر به بهره‌برداری کامل می‌رسد.
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: تسهیلات خرید فرش دستبافت پس از طی مراحل آزمایشی، به همه کارمندان پرداخت می‌شود.
امکانات جدید مرتبط با ثبت و استعلام چک‌های صیادی با وجود پیچیدگی‌های فنی و مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا برای شبکه بانکی کشور، نهایتا تا پایان شهریور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.