رئیس موسسه تنظیم بازار انرژی ترکیه گفت کشورش قصد دارد 150 مگاوات برق تا نوامبر 2021 به عراق صادر کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.23 درصد رشد به 1877 دلار و 98 سنت رسید.
در حالی که آمریکا احتمالا رقم یارانه پرداختی به شهروندان خود را افزایش خواهد داد و توافق نهایی بر سر برگزیت موجب تثبیت روابط تجاری بین اروپا و انگلیس خواهد شد، قیمت نفت روز سه شنبه شاهد افزایش بود.
سهام آسیایی در معاملات امروز، سه‌شنبه تحت تاثیر اخبار مثبت از بسته کمک مالی آمریکا نوسان کردند و نیکی ژاپن به بالاترین سطح خود از اوایل دهه 1990 تا کنون رسید.
رشت- محقق و پژوهشگر گیلانی تأکید کرد: افزایش بهره وری تولید فندق از طریق توانمند سازی فردی، تعاونی باغداران و تولیدکنندگان، تجهیز و نوسازی و جوان سازی باغات محقق می شود.
سخنگوی ستاد بودجه1400با بیان اینکه منابعی که به واسطه نامه رهبر انقلاب کسر شدند از طریق جلوگیری از فرارمالیاتی، اوراق و فروش سهام تامین خواهدشد، گفت: مخالف افزایش پلکانی حقوق کارکنان هستیم.
سازمان هواپیمایی عمان از لغو کلیه پروازهای فرودگاه بین المللی مسقط به دلیل شیوع ویروس کرونای جدید خبر داد.
در حالی که بیش از یک ماه است که فروش سهام عدالت متوقف شده است شورای عالی بورس در آخرین تصمیمات خود روش‌هایی را برای فروش 5000 میلیارد تومان سفارش فروش سهام عدالت مصوب کرده است.
فردا 8 دی ماه رویداد آنلاین "دوشنبه‌های استارتاپی" با هدف جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.