سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برگ سبز خودرو حکم سند رسمی دارد و نیازی به حضور در دفاتر اسناد رسمی نیست گفت: باید هزینه‌های مردم را در حوزه نقل و انتقال سند خودرو کاهش دهیم که برگ سبز در حال حاضر این کار را انجام می‌دهد. البته نیروی انتظامی هم باید فرایند فک پلاک را برای مردم تسهیل کند تا مشکلات در آن قسمت نیز کمتر شود.
قیمت شاخص نفت خام برنت صبح امروز با 87 سنت افزایش به 85 دلار و 73 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با یک دلار و 12 سنت افزایش به 83 دلار و 40 سنت برای هر بشکه رسید.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به اعلام رای پرونده ارزی رئیس وقت بانک مرکزی واکنش نشان داد.
اگرچه استعلام تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام مشترک ثبت شده، در رگولاتوری فراهم است، اما آگاهی از شماره‌ سیم‌کارت‌هایی که به نام شماست، تنها با مراجعه به سامانه دولت همراه امکان‌پذیر است.
طبق برآورد مراجع رسمی، جمعیت ایران تا سال 1415 به بیش از 95.2 میلیون نفر افزایش پیدا می‌کند.
در صورت حذف ربح مرکب، هم منابع مورد نیاز بانک‌ها در قالب مطالبات، تبدیل به وجه نقد شده و هم طرح‌های جدید، سودآور می شوند.
مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور نامه‌ای به کارگزاران از ابلاغ نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به 5 آبان ماه 1400 خبر داد.
رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار 7 راهبرد و 3 محور اصلی برنامه‌های کلان بازارسرمایه را در دوره جدید اعلام کرد.
بانک مرکزی امروز (یکشنبه بیست و پنجم مهرماه 1400) نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها بدون تغییر باقی ماند.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد مصرف داخلی گاز به رکورد بالایی رسیده اما مسکو همچنان آماده است در صورت درخواست اروپایی‌ها، عرضه گاز به اروپا را افزایش دهد.