وزارت راه و شهرسازی از ساخت مترو شهر جدید اندیشه تا سال 1404 خبر داده و اعلام کرد: مترو پردیس-تهران با پیشرفت صفر درصدی در سال 1404 به پیشرفت 60 درصدی برسد.
قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز گذشته، سه‌شنبه، یک درصد افزایش یافت و به بالاترین حد دو هفته‌ای رسید. این در حالی است که بازار بیشتر بر عرضه‌های محدود و دلار ضعیف‌تر تمرکز کرده تا ترس از کاهش رشد اقتصادی که بر تقاضای نفت تأثیر می‌گذارد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه 28 تیرماه 1401 در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 850 هزار تومان رسید.
براساس آمار جدید ­تا ساعت 7 صبح امروز (سه شنبه 28 تیر) 5 میلیون و 275هزار نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند.
دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور پیش‌بینی کرد که با انجام قیمت‌گذاری سهام شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و دارایی‌های این شرکت‌ها تا یکی دو هفته دیگر، واگذاری سهام این دو خودروساز تا مهرماه انجام شود.
عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس عرضه خودرو به شیوه جدید را موجب کاهش اختلاف قیمت کارخانه و بازار و نیز حذف دلالی و تعدیل قیمت‌ها عنوان کرد.
مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر اینکه 41 قلم کالای تجهیزات پزشکی، مشمول استاندارد اجباری است، گفت: تخت های پزشکی با نام‌های تجاری خاکباز و اکرامی غیراستاندارد است.
سمنان- مسئولان استان سمنان از تلاش برای کاهش بیکاری خبر می‌دهند اما واقعیت‌های جامعه کماکان نشان می‌دهد که جوانان بسیاری در این استان جویای کار هستند.
مراغه- مسدود شدن مسیر راه‌آهن تهران -تبریز موجب سرگردانی مسافران 4 خط قطار شد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.02 درصد افزایش به 1709 دلار و 54 سنت رسید.