وزیر راه و شهرسازی از انجام نخستین پرواز برای واردات اولین محموله واکسن کرونا تا هفته آینده از روسیه خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای انجام این پروازها انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
صندوق پالایشی یکم، با نماد پالایش روز دوم هفته را با منفی به پایان رساند.
رئیس اتاق بازرگانی تهران معتقد است برای حل شدن مشکلات بسیاری که امروز اقتصاد ایران با آنها مواجه است، راهی جز اتخاذ تصمیمات شجاعانه و جدی وجود ندارد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:دریافت پول نقداز مشتریان در جایگاه‌های عرضه سوخت ممنوع نیست اما به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهتر است از پول نقد استفاده نشود.
رئیس کل بانک مرکزی با تشریح مواضع این بانک در خصوص سود بانکی، دلار 4200 تومانی، درآمدهای ارزی و نرخ ارز، گفت: بالا رفتن وام ازدواج منجر به سنگینی اقساط و مطالبه افزایش تعداد ضامنین خواهد شد.
تولید انواع خودرو در دی ماه امسال، 4.7 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است؛ این در حالی است که از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، نسبت به مدت مشابه سال مجموع تولید خودروها افزایش 21.2 درصدی داشته است.
بیتکوین در ادامه روند نزولی خود وارد وارد کانال 32 هزار دلاری شد.
رییس کل بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه تصمیمی برای سود سپرده بانکی نداریم، گفت: واردکنندگان پیش بینی کاهش نرخ ارز را دارند لذا عرضه افزایش یافته و نرخ ارز کاهشی شده است. همچنین بانک مرکزی به دنبال تعدیل نرخ ارز است و با توجه به اینکه انتظارات تورمی کاهشی است، دلار به زیر20 هزار تومان می رسد.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از آغاز طرح نظارتی ایام پایان سال از روز ١١ بهمن ماه خبر داد و گفت که در بازار تخم مرغ همچنان مشکل کمبود عرضه وجود دارد.
هند همزمان با آغاز اعتصاب غذای یک روزه صدها کشاورز معترض، خدمات اینترنت موبایل را در چندین منطقه در اطراف شهر دهلی نو قطع کرد.