نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای، نرخ ارز محاسبه ارزش گمرکی کالاهای وارداتی در سال آینده را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای، نرخ ارز محاسبه ارزش گمرکی کالاهای وارداتی در سال آینده را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس پس از بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، سقف درآمد دولت در سال آینده را مشخص کردند.
سفرهای جاده‌ای مردم در هفته گذشته باز هم نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافت که نشان می‌دهد، ترددهای بین‌استانی در فاصله دو هفته مانده به سال نودر حال اوج گیری است.
در شرایطی که بر اساس اعلام مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی که حتی با خودروهای شخصی قصد انجام سفرهای نوروزی را دارند باید سه دز واکسن دریافت کرده باشند، در غیر این صورت یک میلیون تومان جریمه خواهند شد، باید پرسید آیا نواقص و مشکلات اجرای این طرح را در نظر گرفته‌اند؟
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده، گفت: این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می‌شود.
فرابورس ایران جزئیات پذیره نویسی سهام باشگاه استقلال برای متقاضیان در مشارکت افزایش سرمایه این باشگاه را اعلام کرد که بر این اساس به هر کد معاملاتی حداکثر 1030 سهم با قیمت 2.910 ریال در روز پذیره نویسی اختصاص پیدا می کند.
شورای عالی بورس اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت‌های سپرده‌گذاری استانی سهام عدالت پس از ارایه مدل پیشنهادی جهت بازبینی آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت بازگشایی شود.
بورس کالای ایران از پذیرش تیرآهن، نبشی فولادی، شمش فولادی، پارازایلین، بنزن، شمش سرب و قیر 9 شرکت در بازار اصلی این بورس خبر داد.