بعد از تصویب ارقام سنگین درآمدی در بودجه سال جاری و انتقاداتی که نسبت به احتمال عدم تحقق آن مطرح بود، اکنون دولت از ایجاد تغییراتی در بودجه به منظور پوشش کسری آن خبر داده است.
اداره آمار فدرال آلمان امروز (جمعه) اعلام کرد که اقتصاد این کشور در سه ماه اول سال جاری میلادی با 2.2 درصد رکود نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مواجه شده است.
سرپرست امور اعضاء بورس گفت: خرید و فروش کد سهامداری غیر قانونی است و در صورت سوء استفاده، برای دارنده کد بورسی دردسرساز می شود.
ساری - رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعیت ترافیک در محورهای هراز و کندوان را پرحجم و نیمه سنگین اعلام کرد.
عضو شورای عالی بورس گفت: بورس به عنوان موجودی زنده است که در برخی مواقع هیجان دارد، قطعا از هیجان خواهد افتاد و با مسیر رو به رشد به آرامش می‌رسد.
پس از این که داده‌ها نشان داد به دنبال برداشتن قرنطینه کرونا در چین تقاضای نفت خام در حال افزایش است، قیمت نفت خام به شدت جهش کرد.
یک مقام مسوول شیلات گفت: در یکی دو ماه آینده با اندکی واردات، افزایش قیمت کنسرو ماهی را با حمایت از تولید کنندگان کنترل کنیم تا با شروع فصل صید، مجددا قیمت ها متعادل شود.
به نظر می‌رسد که اینستاگرام به تازگی قابلیت و امکانات جدیدی را به طور آزمایشی به پلتفرم خود او افزوده است.
فرارسیدن فصل گرما سرآغاز حرکت موتور کولرهای آیی است اما باید دانست که برای سرویس کولرهای آبی توجه به نکات ایمنی بسیار مهم و ضروری است که از جمله این مهم می‌توان به قطع کامل برق و اطمینان، نجهیز ساختمان به ارت مناسب، نصب کلید محافظ جان بعد از کنتور و سپردن کار به فرد متخصص اشاره کرد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد افزایش به 1732 دلار و 49 سنت رسید.