استان ایلام به عنوان یکی از مستعدترین استان ها برای دامداری و دامپروری شرایط سختی از جهت تامین علوفه سپری می‌کند و این معضل پیگیری مسئولان مربوطه را می‌طلبد.
اصفهان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: بر اساس آخرین پایش صورت گرفته، اصفهان با حدود یک هزار و 700 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد رتبه نخست را دارد.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: محاکمه عاملین پرونده کرسنت فراتر از تأثیر در رأی داوری بین‌المللی است و ما به دلیل اینکه برخورد با فساد تماما منفعت است حتما باید برخود و محاکمه کنیم.
امروز (20 آذرماه) بازار فرابورس میزبان عرضه اولیه سهام شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با نماد "سغدیر" است.
کشورهای اتحادیه اروپا اقدامات گسترده ای برای جلوگیری از حملات سایبری ترتیب داده اند که در این گزارش به این فعالیت ها و اقدامات می پردازیم.
قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار روند نزولی در پیش گرفته و آنطور که تولیدکنندگان می گویند با توجه به افزایش تولید این روند ادامه دار خواهد بود.
بررسی آخرین آمار عملکرد طرح کارورزی نشان می‌دهد که تاکنون 148 هزار و 607 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در این طرح ثبت نام کرده و حدود 20 هزار و 678 واحد پذیرنده این داوطلبان بوده‌اند.
افزایش 15 تا 18 درصدی قیمت خودرو، حذف 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از اصل طلا و هدف‌گذاری 5 میلیارد یورویی برای روابط اقتصادی تهران-مسکو از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت از اعطای اولین دوره جایزه طراحی ایران در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی همزمان با برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از ثبت‌نام 2 میلیون و 31 هزار و 783 نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.