روز سی‌ام بهمن ماه وزارت بهداشت رسما اعلام کرد که کرونا به ایران رسیده و حالا بعد از سه روز گزارش میدانی ایسنا از پنج داروخانه در مرکز شهر نشان می‌دهد که ماسک و انواع مواد ضدعفونی‌کننده مانند پنبه‌الکلی و اسپری و ژل ضدعفونی کمیاب شده است.
رئیس اتاق اصناف تهران در مورد قیمت برنج هندی در بازار گفت: یک نوع برنج به ازای هرکیلوگرم شش هزار و 500 تومان و نوع دیگر به ازای هرکیلوگرم هشت تا هشت هزار و 100 تومان است.
اویل پمپ یا همان پمپ روغن وسیله‌ای است که روغن موجود در موتور را به مدار روغنکاری پمپ کرده و جریان روانسازی موتور را ایجاد می‌کند.
در حالی که سرمایه گذاران مضطرب به دلیل نگرانی از تبعات اقتصادی ویروس کرونا به سمت بازار طلا روی آورده اند، قیمت فلز زرد امروز در نزدیکی بالاترین رقم 7 سال گذشته باقی ماند.
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران گفت:از دلایل کاهش قدرت خرید و افزایش عقب ماندگی حقوق کارگران ، استناد به نرخ تورم و سطح معیشت تاریخی(گذشته) و تعمیم آمارهای اینچنینی برای 12 ماهه سال آینده می باشد که به خودی خود از عوامل موثر این چالش است.
معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: تمام راه‌های شریانی اصلی و فرعی کشور باز است و در روستاها نیز تا پایان وقت امروز راه‌های مسدود 220 روستا بازگشایی می‌شود.
نرخ خرید: 14100 تومان نرخ فروش: 14200 تومان
وزارت خزانه‌داری آمریکا از رسیدن تقاضای خرید اوراق قرضه دلاری به بالاترین سطح هفت سال اخیر خبر داد.
زمستان امسال وضعیت بارش‌ها مطلوب بود و حتی در برخی نقاط شاهد بارش برف نیز بودیم اما با این وجود همچنان در برخی استان‌ها میزان بارنگی‌ها منفی اعلام شده است.