با موافقت صندوق تأمین خسارت های بدنی و به‌مناسبت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، مبلغ جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث بخشیده شد.
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن به طور متوسط در دی‌ماه امسال مقداری افزایش یافته که بر این اساس، زوجین تهرانی برای تهیه وام 240 میلیونی مسکن و جعاله باید 22 میلیون و 80 هزار تومان بپردازند و مجردهای ساکن تهران نیز می‌توانند تا 140 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که هزینه آن 12 میلیون و 880 هزار تومان می‌شود.
دامنه قیمتی برای خرید آپارتمان کوچک متراژ در سه محدوده پرتقاضای شهر تهران 400 تا 800 میلیون تومان است.
مشاور امور زنان اتاق تعاون ایران با تاکید بر اهمیت اشتغال زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: کسب و کارهای خانگی بهترین نوع فعالیت برای زنان در کنار خانواده است و به درآمدزایی و اشتغالزایی آنها کمک می‌کند.
باوجود این‌که گوشی‌های مسافری به دلیل حذف معافیت 80 دلاری و تعرفه‌های گمرکی دیگر برای واردات قاچاق مقرون به‌صرفه نیستند، هنوز هم برخی فروشندگان به فروش گوشی‌های ارزان‌تر بدون رجیستری برای کسانی که پاسپورت با مهر سفر خارجی داشته باشند، اقدام می‌کنند.
رییس سازمان دامپزشکی وجود هرگونه علوفه و خوراک دام آلوده به سم آفلاتوکسین را رد کرد.
رئیس سازمان بورس با تاکید بر اینکه مردم بهتر است سبد سهام خریداری کنند تا ریسک ناشی از نوسانات سهم را مدیریت نمایند، گفت: سرمایه‌گذاری‌ها در بورس باید به صورت غیرمستقیم صورت پذیرد.
تنها هشت کشور در قاره آفریقا افراد میلیاردر دارند.
در صورت اجرای روش صحیح سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت شخصی، سوخت‌گیری به همان مقدار مورد نیاز، بدون کسر سهمیه قابل انجام است.
مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.