دانش آموزان عزیز کمتر از دو هفته فرصت دارند تا با ارسال عکس یا نقاشی خود در جشنواره #معلم_محبوب_من بانک سرمایه شرکت کنند.
برای خرید و فروش ملکی که در رهن بانک قرار دارد، راه‌های مختلفی وجود دارد اما مطمئن‌ترین روش از نگاه کارشناسان بانکی، تغییر نام تسهیلات به نام خریدار جدید و به دنبال آن انتقال قانونی سند است.
یک صاحبنظر حوزه مسکن تبعات مداخله نادرست در بازار اجاره را تشریح کرد.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که تخلف دولت در عدم اجرای افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته به ویژه برای حقوق‌های 2/5 تا 5 میلیون تومان محرز تشخیص داده شده است.
در حالی وزارت راه و شهرسازی در حال فراهم سازی زیرساخت‌های ساخت 400 هزار مسکن است که برخی کارشناسان معتقدند این برنامه در یک فاصله زمانی 3 ساله روی بازار مسکن تاثیرگذار خواهد بود.
چند سالی است که در این فصل گل‌های صورتی خوشرنگ با 32 گلبرگ صورتی مشابه و یکدست در اوایل صبح شروع به ظاهر شدن در شهرستان فاروج می‌کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1286 دلار و 21 سنت رسید.
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین بررسی خود قیمت‌ها در بازار سکه، دلار، مسکن و کالاهای مصرفی مردم را در فروردین 1398 با فروردین 1397 مقایسه کرده است.
برای نخستین بار در سال جاری ارزش بیت کوین به 9000 دلار رسید.
شرکت اینتل سریع‌ترین پردازنده مخصوص بازی‌های رایانه‌ای جهان را به نام "Core i9-9900KS" رونمایی کرد که می‌تواند هر 8 هسته را با قدرت 5 گیگاهرتز به کار بگیرد.