معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز در سطح جهانی درباره ارزش‌گذاری اقتصادی فعالیت خانه‌داری زنان مطالعاتی انجام شده است، تاکید کرد: ایران در سال‌های 85 و 95 در این زمینه نیز مطالعاتی انجام داده است، براساس این تحقیقات ارزش کار خانگی زنان در سال 85، 22 درصد جی دی پی ایران بوده که این رقم در سال 95 به 30 درصد رسیده است.
در حالی امروز بانک‌ها ارز مسافرتی را بیش از 16 هزار تومان قیمت‌گذاری کردند که قیمت آن در بازار حداقل 200 تومان ارزان‌تر است.
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 3 تا 10 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
جزئیات افزایش حداقل حقوق کارمندان
در جریان برگزاری اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در دوره نهم، اعضای هیات رییسه مشخص و خوانساری دوباره بعنوان رییس انتخاب شد.
سرنوشت قیمت خودرو در سال 98
طبق قانون برخی از صنوف عرضه‌کننده مواد غذایی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند که از آنها می‌توان به واحدهای صنفی عرضه‌کننده جگر، دل، قلوه، کله پاچه، کبابی، آش، حلیم، اغذیه‌فروشان خرد، واحدهای بیرون‌بر و تهیه غذا اشاره کرد. بنابراین در صورت تهیه غذا از این واحدها دقت کنید که مبلغی به عنوان 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از شما دریافت نکنند.
بانک مرکزی نرخ 10 ارز را نسبت به روز کاری قبل افزایش و نرخ 26 واحد پولی دیگر را مانند یورو و پوند کاهش داد.
رییس اتاق اصناف ایران گفت: تاکنون 35 میلیون تومان از طریق اصناف برای کمک به سیل زدگان فراهم شده است.
رشد اقتصادی هند طی 6 ماه گذشته کند شده است. تحقیقات برای یافتن دلیل این کاهش رشد آغاز شده ولی مجرم اصلی مشخص است: سیستم بانکی فعلی.