اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی تجارت دارویی ایران در سال جاری پرداخته که نشان دهنده رشد آمار نهایی در این بخش است.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه 11 بهمن 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 904 هزار و 210 تومان رسید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه پیش فروش تارا اتوماتیک با موعد تحویل هشت ماهه تا یک‌ساله را از فردا به اجرا می‌گذارد.
نماینده حقوقی شرکت سایپا در دادگاه شرکت کروز گفت: شرکت کروز برای 17 قلم کالای خود اظهارات دروغ داشته و کالاهای این شرکت از سال 95 تا 98 بیش از 91 میلیون دلار گران‌تر به سایپا فروخته شده‌اند.
در بازار امروز علیرغم تمام خبرها مبنی بر افزایش قیمت پراید 111 این محصول با قیمت حدود 188 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
قیمت بنزین در امارات متحده عربی در ماه فوریه بیش از 10 درصد افزایش خواهد یافت.
در شرایطی که حدود نیمی از روستاهای کشور طی چهار دهه گذشته مقاوم‌سازی شده است، بنا به دستور رییس‌جمهور، سود تسهیلات ساخت مسکن روستایی از 18 به 5 درصد کاهش یافت.
تنش مابین روسیه و اوکراین در شرق اروپا سبب آشفتگی بازار انرژی در سراسر جهان شده است.
نفت ششمین افزایش هفتگی خود در پی بحبوحه نگرانی‌ها درباره تأمین انرژی را به ثبت رساند و این در حالی است که طلا بدترین هفته از نوامبر را می‌بیند؛ زیرا شرط‌بندی‌های افزایش نرخ دلار سبب افزایش ارزش دلار شده و از جذابیت طلا کاسته است.
نرخ ارز در اقتصاد معلولی از افزایش نقدینگی و بروز تورم در اقتصاد کشور است؛ میزان رشد شاخص تابعی از میزان رشد دلار در مقطع زمانی 3 تا 6 ماه گذشته خود است.